سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخلص کوروش شاه هم هستیم

 

بنام خداوند صاحب دلها

      مدتهای مدیدیه ، تو سایتها ناظر شاخ و شونه کشیدن و یکی بدو کردن در باره داریوش و کوروش و بحث در این باره ها هستیم.اینجا لازم دونستم تا بحثی ریشه ای رو در این باره پیش بکشم ، که در این مقطع تشریح بعضی مسائل خیلی واجب و ضروریه.

      نقطه قوت هر ملتی اتحاد و وحدت مردم اون کشور ، حول یه محوریه که برای اکثرت اون ملت قابل قبول و پذیرش باشه. وقتی ملتی وحدت تام و تمامی داشته باشه ، توپ هم اونا رو نمیتونه تکون بده. این پایه ی قوتیه که کشور بلطف گذشته ی سراسر پر حادثه و افتخار اونو بتدریج کسب کرده تا به این پایه رسیده.

     مذهب تشیع با توجه به تبعیت جامعه ی شیعی از مراجع تقلید در گذشته و تبعیت از فقیه اعلم جامع الشرایط در حال حاضر ، هسته قوی و محکم از اراده های مصمم و مستحکم و پویا رو تشکیل داده ، که دشمنان این ملت رو مستأصل و نا امید کرده.

     دشمنان ما در اتاق فکرها و جلسات مرتبی که دارند نقاط قوت و ضعف ملت ها رو مطالعه و بررسی می کنن و برای درهم شکستن این اتحاد و یکپارچگی ، طرحها و نقشه های رنگارنگی رو پیاده میکنن.

      خب بدیهیه که نقطه مقابل اتحاد ، تفرقه و فرقه فرقه کردن مردم به دیدگاهها و گرایشهای مختلفه ، که بنابر این نقشه باید صدها فرقه و دسته گوناگون ایجاد و تبلیغ بشه تا یکپارچگی و یکدستی ملت فرو بریزه.

      از گذشته های دور توسط استعمارگران ، دسته های اندکی از ملت رو تحت عناوین گوناگون از جمله ، بهائیت و حجتیه و درویش بازی و صوفیگری و توده ای و کومله و ترک و کرد و عرب و عجم و غیره بدست فرقه های مختلفی سپرده و اونها رو از مسیر حرکت عظیم و یکپارچه ملت جدا کردن.

      تازگی هم یه عناوین جدیدی رو روش کار میکنن و تلاش دارن عده ای رو با دلخوش کردن به این عناوین ، از پیکره ی واحد ملت جدا کنن ، تا در وقتی که جامعه رو تکه تکه و متفرق کردن ، اون ضربه کاری و اساسی رو که انتظارشو میکشن بزنن.

      از جمله ، خط ملیت و ملی گرایی و تمدن شاهنشاهی داریوش و کوروش رو تبلیغ و ترویج و دنبال میکنن. خب اینکه در این سرزمین مردانی خوب یا بد حکمرانی کردند ، چه قبل از اسلام و چه بعد از اون ، بحثیه که واقعیتی انکار ناپذیره و اعم از خوب و بدشون ، بالاخره یکپارچگی کشور رو حفظ کردن و اومده ، تا بدست ما رسیده.

      ارادت ما به پادشاهانی که خوب هم بوده اند و بعضأ موحد هم بوده اند و کارهای خوبی انجام داده اند ، با این وضعیتی که الان داریم منافاتی نداره و ما مردم ناسپاسی نبوده و نخواهیم بود ، خوب رو در جای خودش تحسین میکنیم و بد رو هم در جای خودش مذمت میکنیم ، اما این موضوع ، سبب این نمیشه که الان بیائیم دسته دسته و متفرق بشیم و هرکدوم یه بیرق ورداریم و بجون هم بیفتیم و اونی بشیم که دشمنان قسم خورده ی این سرزمین در آرزوی اون روزشماری میکنن.

      خلاصه ما به شاهان خوب و نجیب و موحد خودمون که برای پایه گذاری این کشور از جان و دل مایه گذاشتن افتخار میکنیم ، اما به دشمنا هم میگیم کور خوندین ، اگه فکر میکنید که این ملت شیعه رو ، که یکپارچه پشت سر اسلام و قرآن و تحت زعامت ولایت فقیه ، در مقابل شما دزدها و جنایتکارا وایساده ، میتونید با این حقه ها بتفرقه و تلاشی بکشونید کور خوندید ، چرا که " فالله خیرأ حافظا و هو ارحم الراحمین "